x تبلیغات
دنیای فناوری | Tiny Tech

داستان فروزن

زمانی که پرنسس السا و پرنسس آنا آرندل دختربچه بودند، بهترین دوستان بودند. آنا یکی از تنها افرادی بود که راز السا را ​​می دانست، السا قدرت ساخت برف و یخ را داشت! یک شب، السا یک سالن رقص خالی را پر از برف کرد تا خواهران بتوانند با هم بازی کنند.

 

همانطور که آنها بازی می کردند، السا کنترل خود را از دست داد و او به طور تصادفی با انفجار جادوی یخی به آنا برخورد کرد. آنا به شدت آسیب دیده بود. والدین او برای کمک به ترول های کوهستانی باستانی رفتند. یک ترول پیر خردمند به آنها گفت که آنا می تواند نجات یابد - او خوش شانس بود که به سرش ضربه خورده بود نه به قلبش. با گذشت سالها آنا آن شب را فراموش کرد.

 

پیشنهاد می‌شود : روتختی السا

 

برای مخفی نگه داشتن هدیه السا از دیگران، والدین آنها قلعه را با دیوارها محاصره کردند و هرگز به کسی اجازه ورود ندادند. اما هر زمان که السا احساسات قوی داشت، جادو بیرون می ریخت. السا نمی خواست دوباره خواهرش را اذیت کند، بنابراین بازی با آنا را متوقف کرد. آنا را بسیار تنها کرد. حتی پس از گم شدن والدینشان در دریای طوفانی، خواهران هیچ زمانی را با هم سپری نکردند.

 

سال ها بعد، زمان آن فرا رسید که السا ملکه آرندل شود. فقط برای آن روز، دروازه های قلعه باز شد. صدها نفر در مراسم تاجگذاری شرکت کردند. السا سخت کار می کرد تا احساسات و قدرت هایش را پنهان کند.

 

در مهمانی، آنا با شاهزاده هانس خوش تیپ از جزایر جنوبی رقصید. قلبش را به لرزه درآورد. به نظر می رسید که آنها همه چیز مشترک داشتند، بنابراین آنها تصمیم گرفتند ازدواج کنند. السا فکر کرد نامزدی آنها ایده بدی بود. آنا باورش نمی شد و شروع کرد به بحث. السا شروع به از دست دادن کنترل کرد و همانطور که او فریاد می زد، یخ از دستانش شلیک کرد. همه با تعجب به السا خیره شدند. حالا همه آرندل راز السا را ​​می دانستند. او وحشت کرد و به سمت کوه فرار کرد.

 

آنا احساس وحشتناکی داشت. قدرت های السا طوفان زمستانی وحشتناکی را در اواسط تابستان ایجاد کرده بود. او هانس را مسئول پادشاهی سپرد و به دنبال السا دوید. همانطور که آنا از میان باد شدید سوار شد، اسبش او را در برف انداخت و به سمت آرندل فرار کرد. خوشبختانه، او با یک ماشین برداشت یخ به نام کریستوف و گوزن شمالی او، سون آشنا شد. آنها با هم به دنبال السا رفتند. هنگامی که آنها از کوه بالا می رفتند، آنا و کریستوف یک سرزمین عجایب زمستانی زیبا را کشف کردند. آنها با آدم برفی مسحور شده ای به نام اولاف آشنا شدند. اولاف می دانست السا کجاست و می خواست به آنها کمک کند تا تابستان را برگردانند.

 

پیشنهاد می‌شود : روتختی آنا

 

در همین حین، هانس به مردم آرندل کمک می کرد. وقتی اسب آنا بدون او به قلعه برگشت، هانس به جمعیت برگشت و داوطلبان را خواست. در بازگشت به کوه، اولاف آنا و کریستوف را به قصر یخی عظیمی که السا با قدرت های خود ساخته بود هدایت کرد. حتی کریستوف هم تحت تاثیر قرار گرفت. در داخل، آنا به السا درباره طوفان وحشتناک آدرندل گفت. السا نگران بود و نمی دانست چگونه شهر را آزاد کند و فکر می کرد که آنا و آرندل بدون او ممکن است وضعیت بهتری داشته باشند.

 

آنا می خواست السا به خانه بیاید اما السا خیلی می ترسید که به افراد بیشتری آسیب برساند. همانطور که خواهران با هم بحث می کردند، یک موج یخی از جادو از بدن السا بیرون زد و به سینه آنا اصابت کرد. آنا بدون خواهرش نمی رفت. السا می دانست که باید چه کار کند. او از جادوی خود برای ایجاد یک آدم برفی غول پیکر استفاده کرد تا آنا و دوستانش را از قصر بیرون کند.

 

دوستان به سلامت به پایین فرود آمدند. آنها از دست آدم برفی فرار کرده بودند اما آنا نگران بود زیرا موهایش برفی سفید می شد. کریستوف آنا را نزد ترول ها آورد. یک ترول به آنها گفت که اگر جادوی السا برعکس نشود، آنا منجمد خواهد شد. فقط یک عمل عشق واقعی می تواند یک قلب یخ زده را آب کند.

 

آنا می دانست که هانس را دوست دارد. وقتی کریستوف شروع به لرزیدن کرد، نگران او شد. هانس و سربازانش تازه به قصر یخی رسیده بودند و به السا حمله کردند. آنها او را به آرندل برگرداندند و در سیاهچال انداختند.

 

هنگامی که آنا به آرندل رسید، از هانس خواست که او را با یک بوس نجات دهد، او امتناع کرد زیرا فقط وانمود کرده بود که او را دوست دارد. او می خواست با خلاص شدن از شر آنا و السا، آرندل را تصاحب کند. هانس آنا را تنها گذاشت و می لرزید. اولاف او را پیدا کرد و به او کمک کرد تا گرم شود اما آنا ضعیف تر می شد.

 

پیشنهاد می‌شود : لحاف السا

 

 

اولاف از پنجره به بیرون نگاه کرد و کریستوف را دید که به سمت قلعه می دود. کریستوف کسی بود که آنا باید ببوسد. السا از سیاه چال فرار کرده بود اما هانس نزدیک

سرمایه گذاری در رمزارزها

 سرمایه گذاری در بیت کوین می تواند پیچیده به نظر برسد، اما زمانی که آن را به چند مرحله تقسیم کنید، بسیار آسان‌تر می‌شود. سرمایه گذاری یا معامله بیت کوین فقط به یک حساب کاربری در یک صرافی معتبر ایرانی نیاز دارد، اگرچه روش های مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.

 

چندین چیز وجود دارد که سرمایه گذاران مشتاق بیت کوین به آن نیاز دارند: یک حساب صرافی ارز دیجیتال، مدارک شناسایی شخصی اگر از پلتفرم «مشتری خود را بشناسید» (KYC) ، اتصال ایمن به اینترنت و روش پرداخت. همچنین توصیه می شود که کیف پول شخصی خود را خارج از حساب صرافی داشته باشید. روش‌های معتبر پرداخت با استفاده از این مسیر شامل حساب‌های بانکی، کارت‌های نقدی و کارت‌های اعتباری است. همچنین دریافت بیت کوین در دستگاه های خودپرداز تخصصی و از طریق صرافی های P2P امکان پذیر است.

 

قبل از آموزش خرید بیت کوین بهتر است بدانید که:

حریم خصوصی و امنیت مسائل مهمی برای سرمایه گذاران بیت کوین است. هر کسی که کلید خصوصی یک آدرس عمومی را در بلاک چین بیت کوین به دست آورد می تواند تراکنش ها را مجاز کند. 1 کلیدهای خصوصی باید مخفی نگه داشته شوند - اگر مجرمان از دارایی های بزرگ مطلع شوند ممکن است اقدام به سرقت آنها کنند. توجه داشته باشید که هر کسی می تواند موجودی آدرس عمومی مورد استفاده شما را ببیند. طرف دیگر این اطلاعات عمومی این است که یک فرد می تواند چندین آدرس عمومی برای خود ایجاد کند. بنابراین، آنها می توانند ذخیره بیت کوین خود را در بسیاری از آدرس ها توزیع کنند. یک استراتژی خوب این است که سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی را در آدرس‌های عمومی که مستقیماً به آدرس‌هایی که در تراکنش‌ها استفاده می‌شوند مرتبط نیستند، نگه دارید.

 

همه می توانند سابقه تراکنش های انجام شده در بلاک چین را مشاهده کنند، حتی شما. اگرچه تراکنش ها به صورت عمومی بر روی بلاک چین ثبت می شوند، اطلاعات کاربر شناسایی نمی شود. در بلاک چین بیت کوین، تنها کلید عمومی کاربر در کنار یک تراکنش ظاهر می‌شود و تراکنش‌ها را محرمانه می‌سازد اما ناشناس نیست. از این نظر، تراکنش‌های بیت‌کوین شفاف‌تر و قابل ردیابی‌تر از پول نقد هستند، زیرا برخلاف تراکنش‌های نقدی خصوصی، همه آن‌ها برای دید عموم در دسترس هستند. اما تراکنش های بیت کوین یک عنصر ناشناس را نیز در طراحی خود دارند. ردیابی طرف های معامله کننده - یعنی فرستنده و گیرنده بیت کوین - در بلاک چین ارز دیجیتال بسیار دشوار است.

 

محققان بین‌المللی و FBI ادعا کرده‌اند که می‌توانند تراکنش‌های انجام‌شده در بلاک چین بیت‌کوین را به حساب‌های آنلاین دیگر کاربران، از جمله کیف پول دیجیتال آن‌ها، ردیابی کنند. 2 برای مثال، اگر شخصی یک حساب کاربری در Coinbase ایجاد کند ، باید شناسه خود را ارائه کند. 3 حالا، وقتی آن شخص بیت کوین می‌خرد، به نام او گره می‌خورد. اگر آنها آن را به کیف پول دیگری ارسال کنند، همچنان می توان آن را به خرید Coinbase که به هویت دارنده حساب متصل است، ردیابی کرد. این نباید بیشتر سرمایه گذاران را نگران کند زیرا بیت کوین در ایالات متحده و اکثر کشورهای توسعه یافته دیگر قانونی است.

 

 

ما مراحل خرید بیت کوین را در زیر شرح داده ایم. به یاد داشته باشید که هنوز باید تحقیقات خود را انجام دهید و بر اساس شرایط خود بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

چگونه بیت کوین بخریم

مرحله 1: یک صرافی معتبر ارز دیجیتال مانند سرمایکس را انتخاب کنید

اولین قدم در خرید بیت کوین شامل انتخاب یک سرویس یا محل معاملات ارز دیجیتال است. خدمات تجاری محبوب و مکان‌های خرید ارزهای دیجیتال شامل صرافی‌های ارز دیجیتال، خدمات پرداخت و کارگزاری‌ها است. از بین این موارد، صرافی‌های ارزهای دیجیتال راحت‌ترین گزینه هستند زیرا ویژگی‌ها و ارزهای دیجیتال بیشتری را برای تجارت ارائه می‌دهند.

 

ثبت نام در صرافی ارزهای دیجیتال به شما امکان می دهد تا ارزهای دیجیتال را بخرید، بفروشید و نگهداری کنید. به طور کلی بهترین روش استفاده از صرافی است که به کاربرانش امکان می دهد رمزارزها را به کیف پول آنلاین شخصی خود برای حفظ امنیت خارج کنند. برای کسانی که به دنبال تجارت بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال هستند، این ویژگی ممکن است اهمیتی نداشته باشد.

 

انواع مختلفی از صرافی های ارز دیجیتال وجود دارد . از آنجایی که اخلاق بیت کوین در مورد تمرکززدایی و حاکمیت فردی است، برخی صرافی ها به کاربران اجازه می دهند ناشناس بمانند و کاربران را ملزم به وارد کردن اطلاعات شخصی نمی کنند. چنین صرافی‌هایی به‌طور مستقل عمل می‌کنند و معمولاً غیرمتمرکز هستند، به این معنی که نقطه کنترل مرکزی ندارند.

 

اگرچه چنین سیستم هایی می توانند اهداف پلید را برآورده کنند، اما می توانند خدماتی را به جمعیت بدون بانک جهان نیز ارائه دهند. برای دسته‌های خاصی از مرد

صفحه قبل 1 صفحه بعد